Toffeeblog

Distin: első az Everton

2011. július 07. - Latz von W.

"Guadeloupe-i válogatottság? Ejj, ráérünk arra még!"33 éves korában végre bemutatkozhatott volna válogatott mérkőzésen is, ám Sylvain Distin nem élt a lehetőséggel. Mint mondta, számára most első az Everton és szeretné kipihenni magát a következő szezonra.

Igaz, hátvédünk nem francia, hanem Guadeloupe-i válogatott behívót kapott.

"Nehéz döntés volt. Apám Guadeloupe-i és megkérdezték, hogy nem akarok-e játszani az Arany-kupán. Ez azt jelentette volna, hogy lett volna egy hetem, aztán három hétig a kupán lettem volna, majd talán két hét pihenőm maradt volna - ennyi nem elég. Minden mérkőzésen játszottam az elmúlt szezonban, jobbnak láttam inkább kipihenni magam, mint az Arany-kupán játszani. Nem egy nagy nemzet, de érdekes ajánlat volt, mivel számomra fontosak a gyökereim. Büszke vagyok, hogy gondoltak rám, de túl fáradt lettem volna. Nem akartam kockáztatni az egészségem, inkább otthon maradtam és próbáltam kipihenni magam" - mondta Distin.

A bejegyzés trackback címe:

https://everton.blog.hu/api/trackback/id/tr838306876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása