Toffeeblog

Bulgáriában jártunk

2011. július 20. - Latz von W.

Facebook-oldalunkon már beszámoltam róla, hogy a múlt héten azért nem voltak új bejegyzések, mert a blog egyszemélyes stábja, azaz jómagam a múlt héten Bulgáriában nyaraltam.
Nos, ha már ott jártam, a Fekete-tenger partján is népszerűsítettem szeretett klubunkat:Latz @ Sunny Beach, BulgariaItt jegyezném meg, hogy ha szeretnétek kikerülni a blogra és vannak hasonló képeitek, amelyeken valahol külföldön vagytok, lehetőleg evertonos mezben, sálban, kabátban, sapkában, vagy akármilyen kellékben, akkor küldjétek el az everton@gmail.hu címre, és ha összegyűlik pár, akkor csinálunk belőle egy sorozatot, vagy oldalt egy "Hungarian Evertonians Everywhere" vagy hasonló nevű gyűjtőmenüt.

Egyébként nem csak rajtam díszlett az Everton címere a Naposparton. Egyik nap betértünk egy Sirena Mexico nevű étterembe. Ilyen sportkocsma-jellegű helyet képzeljetek el, hangulatos teraszhelységgel, aminek plafonját végig különböző klubok és nemzeti válogatottak sálai díszítenek. Naná, hogy az elsők között sikerült kibuknom az evertonost, illetve a két magyart, a zalaegerszegest és a debrecenest a nagy sálerdőből!


Klikk rájuk! A képek kattintásra nagyra nőnek.

Az étteremben különben nagyon jó árakkal dolgoztak, finom volt a kaja, ráadásul az ember tíz látogatás után egy Hriszto Sztoicskov által dedikált labdát kapott ajándékba, szóval aki arra jár, az mindenképpen nézzen be a Sirena Mexicóba.

Még valami Bulgáriáról és az Evertonról: az egy hét alatt én ugyan nem futottam bele egyetlen kinti Everton fanba sem, viszont kicsit utánanéztem a dolognak és kiderült, hogy odaát Bulgáriában is van egy kis evertonos közösség. Bolgár barátainknak van Facebook-csoportja, illetve fóruma is. Azt pedig, hogy "Hajrá Everton!", úgy mondják, hogy:
Хайде Евертън! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://everton.blog.hu/api/trackback/id/tr598306880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása