Toffeeblog

Welcome back, Landon!

2011. december 30. - Latz von W.

Mindannyian nagyon örültünk, amikor két hete kiderült, hogy Landon Donovan januárban kölcsönbe visszatér és két hónap erejéig újra az Evertont fogja erősíteni. A Los Angeles Galaxy és az amerikai válogatott sztárját ma hivatalosan is bemutatták.

Landon Donovan #9„Nagyon örülök, hogy visszatérhettem és újra itt játszhatok. Az első ittlétem óta játszottam egy világbajnokságon és újabb pár év tapasztalatával lettem gazdagabb, szóval ezúttal sokkal felkészültebbnek érzem magam” – mondta Donovan.

Pontosan tudom, hogy mibe vágtam bele és hogy mit várnak el tőlem, remélem sikerül megfelelnem.

Nem aggódom emiatt, élvezni szeretném az itt töltött két hónapomat, és úgy gondolom, hogy játékommal segíteni tudok a csapaton.

Amikor 2010-ben ide kerültem, mindenki kedves volt velem és izgatott, hogy a csapatban tudhatnak. Otthon éreztem magam, olyanok voltunk mint egy család – dicsérte Landon a klubon belül uralkodó hangulatot.

Örömmel jössz ide. A szó, ami egyből az eszembe jutott, a család.

Körbemész ezen a helyen és azt veszed észre, hogy mindenki barátságos és örül, hogy a klub tagja lehet.

Ez az érzés megfertőz és nehéz nem beleszeretni.

Én azt hiszem, nem szorulnak bővebb kommentálásra az amerikai közönségkedvenc által elmondottak.

A cikk és egyben így az év végére is már csak annyi dolgom maradt, hogy Donovannek, az Evertonnak, és persze nektek is, kedves olvasók, ezúton kívánjak sikerekben gazdag, boldog új évet!

A bejegyzés trackback címe:

https://everton.blog.hu/api/trackback/id/tr388306930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

338601 2012.01.02. 23:19:24

Megvan a plusz 1 gól meccsenként, indulunk a felsőházba! Gyerünk Landon, nagyon várunk.
süti beállítások módosítása