Toffeeblog

Nem vész el, csak átalakul

2011. január 22. - Latz von W.

Mármint a blog.

A futballvilágban januárban a téli átigazolási időszak zajlik. Eljött az idő, hogy én is átigazoljak. Alig egy hónapja erősítettem a Blog.hu csapatát, azonban már most nyilvánvalóvá vált, hogy ők nem tudnak versenyre kelni a Népsport kínálta lehetőségekkel. Így aztán egy kis gondolkodás után elfogadtam a Népsport ajánlatát és holnaptól már új mezben fogok pályára lépni. Bízom benne, hogy rajongóim nem fognak elpártolni mellőlem, sőt esetleg mások is megkedvelnek és tovább követik a pályafutásomat.

Kedves Olvasó, tarts hát velem!

Az új stadion címe: everton.blog.nepsport.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://everton.blog.hu/api/trackback/id/tr582606066

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nem veszett el, csak átalakult 2011.01.23. 00:10:06

Mármint a blog. A futballvilágban januárban a téli átigazolási időszak zajlik. Eljött az idő, hogy én is átigazoljak. Mindössze egy hónapja erősítettem a blog.hu csapatát, ám már most nyilvánvalóvá

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása