Toffeeblog

Kifogás a múlt szezonra és terv a következőre

2015. augusztus 07. - Latz von W.

Kovács úr a héten már harmadszorra késik el a munkahelyéről. Balszerencséjére a főnöke már az íróasztalánál várja:
– Na, kolléga! Mondjon valami hihető mentséget a késésre! – mondja a főnök.
– Elnézést kérek a késésért, de nagyon meredek reggelem volt. Már épp indultam volna, amikor a feleségem megkért, hogy vigyem el egy darabon. Beleegyeztem, de csak akkor, ha siet. El is készült 10 perc alatt. Útközben azonban a hídon akkora dugó volt, hogy kénytelen voltam az autót letenni és átúszni a folyót, nézze meg, még vizes a cipőm. Aztán lestoppoltam egy rendőrhelikoptert, az elhozott a szomszéd utcáig, de leszállni nem tudott, ezért ejtőernyővel kiugrottam, és most itt vagyok!
A főnök zordan néz rá:
– Már megbocsásson, de hülyének néz? Azt várja, hogy ezt el is higgyem? Ki látott már olyat, hogy egy nő 10 perc alatt elkészül?!

Ezt a hülye viccet csak azért osztottam meg veletek, mert eszembe jutott a hülye kifogásokról, amelyeket nem szeretnék keresni azzal kapcsolatban, hogy miért hallgatott a blog az elmúlt szezonban, mint a sír. Felteszem, egyébként is sokkal jobban érdekel titeket, hogy lesz-e folytatás.

Nos, a jó hír az, hogy lesz. A rossz hír viszont az, hogy nem klasszikus blogként. Amit egyedüli szerkesztőként jelenleg vállalni tudok, az a mikroblog-formátum, ha úgy tetszik, a távirati stílus. Hogy ez milyen platformon fog megvalósulni, az a következő néhány napban kiderül. Egy biztos: nem a teljes mértékben leamortizálódott Népsporton. Hogy miért?

Azért, mert kritikán aluli, ami itt a háttérben folyik, jobban mondva nem folyik. Két évvel ezelőtt, amikor beütött a krach, kaptunk egy ígéretet, hogy lecserélik ezt a lélegeztetőgépen tartott, elavult blogmotort. A mai napig várunk rá. De ez már csak a hab a tortán. Nézzetek rá a népsportos nyitóoldalra! Jó ideje nem frissítik a kiemelt posztokat, a twitteres dobozzal szintén nem foglalkoznak, a B-közepes és a magyar focis dobozokban szereplő blogok 90 százaléka elköltözött... Sajnálhatja a Ringier mindazt, amit szétvert, mert igencsak jó közösség volt ez, ráadásul sokkal, de sokkal több potenciál volt benne, mint amivé lett. Köszönöm az eddigi lehetőséget, ideje távozni a süllyedő hajóról. Azt nem vetheti senki a szememre, hogy én ugrottam először...

Figyeljétek a Facebookot, hamarosan jelentkezek az új címmel!

A bejegyzés trackback címe:

https://everton.blog.hu/api/trackback/id/tr1008307074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

138701 2015.08.09. 11:23:15

Kedves Latz! Igenis szükség van egy magyar nyelvű evertonos fórumra, amely összefogja a - sajnos - csak tucatnyi hazai szimpatizánst. Jómagam eddig megszokásból az nso fórumot látogattam, de mint ahogy senki más, már én sem írok oda. Az angol bluekipper oldal, amit rendszeresen nézegettem, májusban szűnt meg. Úgyhogy egyelőre semmi sincs...

338468 2015.08.14. 14:27:56

[cirmos](#7838643): Köszönöm a biztatást, örülök, hogy vannak, akik értékelik a munkámat!
süti beállítások módosítása